Press "Enter" to skip to content

3 snelle tips over waarom u voor uw bedrijf nooit op socialemediaplatforms zou moeten vertrouwen

Er komt een tijd in uw bedrijf dat u zult leren dat e-mailmarketing uw belangrijkste bron van inkomsten en zaken is en zou moeten zijn als u een online ondernemer bent.

Dit betekent dat het allereerste dat u moet doen, het opbouwen van uw e-maillijst is, waarna u zich kunt uitbreiden op sociale tiktok volgers mediaplatforms. In dit artikel geef ik je 3 snelle tips over waarom je nooit op sociale mediaplatforms moet vertrouwen om je bedrijf te runnen.

1. Run je bedrijf nooit volledig vanaf één social media platform. Verplaats uw volgers altijd zo snel mogelijk van dat platform naar uw e-maillijst.

Waarom?

Als je account om de een of andere reden wordt verbannen, wordt je hele volgersbestand van de ene op de andere dag weggevaagd. In feite betekent dit dat u zojuist uw hele bedrijf bent kwijtgeraakt.

2. Als u sociale platforms gebruikt om klanten aan te trekken, leid ze dan naar uw blogs en uw andere platforms, zodat u uw bedrijf nog steeds kunt runnen als er iets met een van uw accounts gebeurt.

3. Als u vertrouwt op iets waar u geen controle over heeft, brengt u uw bedrijf in gevaar. U kunt uw eigen e-maillijst bezitten en er 100% controle over hebben. U bent echter niet de eigenaar van wat er met uw bedrijf gebeurt op de websites of platforms van iemand anders.

Als u een succesvolle online marketeer/ondernemer wilt worden, moet u meteen beginnen met het opbouwen van een e-maillijst. Het gebruik van sociale sites is geweldig om uw merk en bekendheid op te bouwen, maar onthoud dat u geen controle hebt over deze sites, wat er met hen gebeurt, dus uw belangrijkste doel zou moeten zijn om al deze volgers zo snel mogelijk naar uw e-maillijst te krijgen.

En zorg ervoor dat u elk van uw sites aan elkaar linkt, op die manier kunt u uw volgers sneller opbouwen, aangezien ze met één klik van uw site naar de volgende kunnen gaan en ze allemaal leuk vinden, delen en erop reageren bouw je merk veel sneller op.

Onthoud dat hoe meer betrokkenheid u op elk platform heeft, hoe meer organische SEO u zult hebben om u te helpen een grote prospectbasis op te bouwen die u later naar kopers en levenslange klanten kunt leiden als u het goed doet.

Ik hoop dat deze eye-openers die ik zojuist heb genoemd, u zullen helpen bij uw marketinginspanningen als u nog nooit eerder aan dit scenario hebt gedacht. Wie weet… misschien heb je net een “Ah HUH” moment gehad.

A note to our visitors

This website has updated its privacy policy in compliance with changes to European Union data protection law, for all members globally. We’ve also updated our Privacy Policy to give you more information about your rights and responsibilities with respect to your privacy and personal information. Please read this to review the updates about which cookies we use and what information we collect on our site. By continuing to use this site, you are agreeing to our updated privacy policy.