In dit artikel ga ik het hebben over de beste formules voor haargroei. Er zijn een paar belangrijke componenten die je nodig hebt in een effectief haarbehandelingsprogramma die essentieel zijn bij het behandelen van je haar. Hieronder heb ik deze belangrijke aspecten van haarbehandeling geschetst. Ik hoop dat je ervan geniet!
Minoxidil – Dit werd voor het eerst gebruikt door de Upjohn Laboratories om patiënten te helpen omgaan met hun hypertensie. Een onbedoeld Prijsvergelijker neveneffect van Minoxidil was dat het haar teruggroeide in gebieden waar patiënten het eerder hadden verloren. Een paar jaar later werd Minoxidil goedgekeurd door de FDA omdat het werd uitgeprobeerd, getest en goedgekeurd om haaruitval te helpen stoppen en haar terug te laten groeien.
Saw Palmetto – Een van de belangrijkste dingen die u moet doen om uw haar te behandelen, is het stoppen van de productie van een hormoon genaamd DHT. Dit hormoon is een van de hoofdoorzaken van je haaruitval, omdat het zich in je hoofdhuid bevindt en de bloedtoevoer naar je haarzakjes afsnijdt. Saw Palmetto is essentieel om in uw haargroeibehandeling op te nemen, omdat het helpt bij het remmen van het 5-alpha-reductase-enzym, wat helpt om DHT te maken. Daarom kan Saw Palmetto voorkomen dat DHT verdere schade toebrengt aan uw haarzakjes.
Vitaminen en kruiden – Een tekort aan bepaalde vitamines speelt een grote rol bij haaruitval. De vitamines en kruiden die je nodig hebt om ervoor te zorgen dat je je lichaam geeft, zijn vitamine B6, zink, biotine, brandnetelwortel, pompoenpitten en Muria Pauma.
Belangrijke punten om op te merken: – Na onderzoek en het vinden van alle essentiële componenten van een haaruitvalbehandeling, zocht ik naar producten die al deze componenten omvatten. De meeste producten tegen haaruitval bieden slechts één specifieke oplossing om uw haaruitval te behandelen, niet om het vanuit alle hoeken aan te pakken. Rogaine is bijvoorbeeld een formule die voornamelijk gebruik maakt van Minoxidil, en Propecia is een medicijn dat voornamelijk DHT blokkeert. Verrassend genoeg vond ik tijdens mijn onderzoek één product dat Saw Palmetto, Minoxidil en de hierboven beschreven vitamines en kruiden bevatte. Dit product heet Provillus en nadat ik meer over de formule had onderzocht, merkte ik een algemeen geroezemoes op op internet. Uit eerdere feedback van klanten bleek dat gebruikers enthousiast waren over hoe goed het voor hen werkte. Om deze redenen is Provillus misschien wel de beste haargroeiformule die je kunt nemen.
Het onderdeel marketingmix van je marketingplan bevat vier elementen: product, prijs, promotie en plaats (ook wel distributie genoemd). Het product moet altijd eerst worden overwogen, omdat de andere drie elementen afhangen van de beslissingen die u voor uw product neemt.
Het is van cruciaal belang dat u de noodzaak begrijpt om uw product te onderscheiden van alle andere producten die er zijn (product in deze context is uitwisselbaar met service). Als u uw product niet differentieert, hoe zullen uw klanten het dan vinden in de overvolle markt?
Productdifferentiatie betekent het vinden of bouwen van de unieke waarde die uw product heeft voor uw klanten. Unieke kenmerken kunnen specifieke diensten zijn die concurrenten moeilijk kunnen kopiëren: zoals huis-aan-huisbezorging van uw product op dezelfde dag (als uw magazijn zich in de stad bevindt en hun magazijn buiten de stad, kunt u winnen op dit differentiatiepunt) . Unieke kenmerken kunnen ook gericht zijn op de specifieke kenmerken, voordelen of voordelen van een product: in de begintijd van flatscreentelevisies was de grootte en het aantal pixels een enorme onderscheidende factor in kwaliteit.
Maar besef dat wat u ook ontwikkelt als een uniek punt van differentiatie, het vaak (snel) zal worden gekopieerd door concurrenten die graag uw marktaandeel willen veroveren (net als de hierboven genoemde flatscreen-tv’s – de standaard is nu 4 verschillende formaten, maximale pixels; hoe onderscheiden ze zich nu?). U moet uw concurrentie minstens een stap voor blijven en ervoor zorgen dat uw product evolueert, dat er nieuwe onderscheidende punten worden ontwikkeld en dat u uw product en zijn markt voortdurend beoordeelt.
Hoe doe je dit?
Vraag klanten om feedback over uw product. Voldoet het aan hun basisbehoeften, hun verwachte behoeften en hun gewenste behoeften?
Vraag hen om een geprioriteerde rangschikking van nieuwe producten die ze misschien willen kopen.
Vraag klanten welke nieuwe functies en voordelen ze graag toegevoegd zien.
Vraag hen hoe uw product zich verhoudt tot de concurrentie: vraag hen om de sterke en zwakke punten van de producten van elk bedrijf te definiëren, inclusief die van u.
Gebruik een online enquête (die anoniem kan worden ingesteld) of stuur uw verkopers erop uit om vragen te stellen en antwoorden terug te brengen.
Voordat u beslissingen neemt op basis van de gegevens die u hebt verzameld, moet u begrijpen hoe uw branche beslissingen over productdifferentiatie kan beïnvloeden. Als u bijvoorbeeld in een sector met grote volumes verkoopt, is het essentieel om een goedkope leverancier te zijn; als u in een niche-industrie verkoopt, kunt u uw differentiatie richten op niche-toepassingen van uw product; als u in een nieuwe branche verkoopt, krijgt u de kans om uw differentiatieplan te definiëren – stop niet alle speciale, unieke kenmerken in een vroeg stadium in het product, creëer het product om stadia of niveaus van differentiatie te kunnen leveren terwijl het door zijn levenscyclus beweegt (introductie, groei, volwassenheid en achteruitgang). Er zijn een aantal andere verschillende soorten industrieën; begrijpen wat uw branche is en wat uw marktomgeving is voordat u beslissingen neemt over productdifferentiatie.
Handel vervolgens naar de informatie die u hebt verzameld tijdens uw vraagfase en vertel uw klanten, belangrijker nog, dat u hun feedback gebruikt. Laat hen weten dat hun deelname aan de enquête en/of discussies hebben bijgedragen aan het creëren van een beter product. Gebruik ook de kennis die u heeft van uw branche om verandering in uw producten en diensten te creëren. Bouw productdifferentiatieplannen op in uw marketingplan, zodat u concurrentievoordeel kunt behalen.